Milline on KÕIGE levinum viga Meta reklaamide loomisel (ja lihtne lahendus)?
Kõige levinum viga on sama sõnumi kordamine erinevates reklaami osades.
Meta reklaami võib tinglikult lõigata kolmeks osaks:
Selgitav tekst
Pealkiri
Sinu peamine ülesanne on tagada, et need osad täiendaks teineteist ja ei kordaks sama sõnumit.
Esmalt pane kirja pealkiri – too välja peamine teema, mida sa lahendad ja lisa üleskutse.
NÄIDE: Kodu puhtaks ühe klikiga. Telli online!
Seejärel tee valmis pilt – nimeta teenust ja mõnda oma eelist või väärtust, mida su kliendid hindavad. Hoidu liigsest tekstist.
NÄIDE: koristajaga pilt ja tekst „Kvaliteetne kodukoristus“
Viimasena pane kirja selgitav tekst. Lisa üleskutse.
NÄIDE: Kodu vajab koristamist! Meie puhtuse ninjad on siin, et muuta su kodu säravalt puhtaks. Broneeri täna, tuleme juba homme.
Üleskutse tegevusele on ainus, mida korrata tasub. Võid alati lisada teksti ka väikese emotsiooni