Turunduse tuba

Koolitus: Digiturundus väikese eelarvega

Tulge digiturunduse koolitusele ja saate juurde rohkelt uusi teadmisi, kuidas ka väikese turunduseelarvega uusi kliente leida.

Miks osaleda koolitusel?

Digiturunduse koolitus sobib ideaalselt väikeettevõtjatele, turundusspetsialistidele ja alustavatele ettevõtjatele.

Kui teete ise digiturundust

Koolitus annab teile suure hulga praktilisi teadmisi, kuidas oma kampaaniaid efektiivsemalt teha. Saavutate paremaid tulemusi väiksema eelarvega.

Kui tellite agentuurist

Koolitus annab väga hea sisendi, et saaksite agentuurile anda täpsemaid ülesandeid. Teist saab teadlikum tellija ja teie turundus on tulemuslikum.

Saavutate paremaid tulemusi

Koolitus annab teile praktilise sisendi, kuidas teha ise edukamaid kampaaniaid ja osata ka agentuurilt täpsemalt tellida. Kokkuvõttes on teie kampaaniad ka väiksema investeeringu juures edukamad.

Koolituse kava

Järgmine digiturunduse koolitus

NB! 2024 aasta koolituse kuupäevad alles selguvad. 

Hetkel on digiturunduse koolitus saadaval vaid tellimuskoolitusena.

Hind on 235eur + km ettevõtte kohta. Selle hinna sees on 3 osalejat ettevõttest.

Tegemist on online koolitusega.

Koolituse esimene päev
(kell 10:00 - 14:30)

Osa 1: Kliendi leidmine ja sõnumi koostamine

Õige kliendi valimine ja täpne sihtgrupi määratlemine on kogu turundustegevuse edukuse alus. Kui teete selles etapis kõik õigesti, siis toimivad kampaaniad paremini ja väldite liigset kulutamist.

  • Mõistate, milline on inimese otsustusprotsess, ja oskad selle etappe müügi kasvatamisel arvestada
  • Õpite tundma kliendi ostuteekonda ning oskate sõnumid ja fookuse seada ostuteekonna kõige kasulikumale etapile
  • Oskate oma toodet selgemini kirjeldada ja selle kasu kliendile lihtsamini mõistetavaks muuta
  • Oskate välja tuua toote tugevused, et konkurentidest paremini silma paista
  • Teate, kuidas koostada toimivaid reklaame ja luua mõjusamaid sõnumeid

Osa 2: Parema kodulehe loomine

Koduleht on teie ettevõtte esindus veebis. Paari lihtsa põhimõtte järgimine annab tulemustele väga suure positiivse efekti.

  • Mõistate, kuidas inimesed teie kodulehel käituvad
  • Oskate kodulehte üles ehitada nii, et see toetab teie ettevõtte online-müüki
  • Teate täpselt, millised elemendid peavad kodulehel olema, et inimesed teeksid seal soovitud tegevusi
  • Teate, millised faktorid mõjutavad online-müüki, ja oskate nendega arvestada
  • Oskate vältida kodulehtede peamisi vigu, mis takistavad heade tulemuste saavutamist

Osa 3: Google’i otsimootor (SEO)

Google’i otsimootor pakub väga palju võimalusi, mida suur osa ettevõtteid ei kasuta. Lisaks kehtivad selle töös kindlad põhimõtted, mille teadmine annab teile konkurentide ees olulise eelise.

  • Mõistate, mille alusel tulemused Google’i esilehele reastatakse
  • Oskate oma ettevõtte/toote/teenuse 4 lihtsa tasuta tegevusega Google’i esilehele saada
  • Õpite leidma märksõnu, millega kliendid teie teenuseid või tooteid otsivad
  • On teil olemas praktilised sammud oma kodulehe analüüsimiseks ja tõhusamaks muutmiseks
  • Teate, milliseid tegevusi tuleb teha nii kodulehel kui väljaspool seda, et olla Google’i otsimootoris esimestel positsioonidel

Koolituse teine päev
(kell 10:00 - 14:30)

Osa 4: Google Ads

Google’i reklaamid on kõige odavam võimalus müügitulemusi parandada. Siinkohal on oluline teada, kuidas reklaamid tööle panna nii, et neist ka päriselt kasu oleks.

  • Teate, milliste näitajate alusel reklaamid reastatakse ja mida tuleb teha, et teie reklaam oleks esimene
  • Oskate kampaaniad luua ja teate, millele tähelepanu pöörata
  • Teate, kuidas valida kampaaniasse just need märksõnad, mis müügile kõige suuremat mõju avaldavad
  • Oskate kirjutada toimivaid reklaamtekste
  • Oskate vältida peamisi vigu, mida inimesed kampaaniaid luues teevad ja mis on enamasti ka raha raiskamise põhjuseks
  • Saate aru, kuidas toimib Google’i bännervõrgustik ja kuidas selle kaudu väikese eelarvega häid tulemusi saavutada
  • On teil hea ülevaade summadest, millega Google’i reklaame ostes peab arvestama
  • BOONUS: 60 päeva jooksul on osalejatel ligipääs videokoolitusele, kus näitan samm-sammult kuidas Google reklaame üles seada.

Osa 5: Sotsiaalmeedia turundus (Facebook ja Instagram)

Sotsiaalmeedia võimalused on peaaegu piiritud. Seda olulisem on omada selget ülevaadet äritegevusele enim mõju avaldavatest teguritest. Antud digiturunduse koolituse osas keskendume Facebooki ja Instagrami turundusele.

  • Oskate luua oma ettevõtte Facebooki ja Instagrami profiili nii, et nendest ka reaalselt kasu oleks.
  • Saate aru, millisteks kampaaniateks Facebook ja Instagram sobib ja milliste teenuste/toodete puhul see kanal enamasti ei tööta
  • Õpite kirjutama toimivaid Facebooki ja Instagrami postitusi, mida teie jälgijad ka lugeda soovivad
  • Teate, kuidas üles seada Facebooki-kampaaniad, mis reaalselt tulemusi toovad
  • Õpite looma toimivaid reklaame ja oskate neid suunata õigetele inimestele
  • Teate, kuidas kasutada Facebooki Ads Manageri ja teisi tööriistu, et tuua inimesi tagasi oma kodulehele ja soodustada kordusoste
  • Teil on hea ülevaade sellest, milliste summade eest Facebookis reklaami osta tasub ja kui suur on mõistlik investeering
  • BOONUS: 60 päeva jooksul on osalejatel ligipääs videokoolitusele, kus näitan samm-sammult kuidas Meta reklaame üles seada.

Osa 6: Tasuta tööriistad

Olemas on väga palju turundustööriistu, mis aitavad teil raha ja aega kokku hoida. Toon välja neist mõned, mis on ennast tõestanud ja mida võiksite kindlasti proovida.

  • Vaatame koos üle peamised tasuta tööriistad, mida saate oma ettevõtte turundusstrateegia ja kampaaniate elluviimisel edukalt kasutada, et eelarvet taskukohasena hoida.

Boonus: 5-eurone kampaania

Digiturunduse koolituse boonusosas vaatame täpselt kampaania struktuuri, mille päevane turunduseelarve jääb 5 euro ümbrusesse.

  • Saate aru, kuidas ehitada üles väikese eelarvega digiturunduse kampaania
  • Õpite üles seadma kampaania reklaame sotsiaalmeedias ja Google Ads-is
  • Teate, kuidas saada aru, et olete kampaania õigesti seadistanud
  • Teil on hea ülevaade sellest, milliste summade eest reklaami osta tasub ja kui suur on mõistlik investeering

Boonus 2: ChatGPT ja Google Bard

ChatGPT ja Google Bard on kiirelt arenevad AI tööriistad ja nüüd oskab see ka kenasti eesti keelt.

  • Vaatame samm-sammult üle, kuidas nende abil luua toimivaid eestikeelseid kodulehe tekste, nende põhjal Google Ads reklaame, sotsiaalmeedia postitusi ja Facebooki ning Instagrami reklaame.

Koolitusel osalejad on öelnud

“Digiturunduse koolitus oli üliinformatiivne. Mul on reaalselt 7,5 vihiku lk endale üles kirjutatud. Praktilised näited ja ka elust enesest. Koolitaja näitaski erinevate firmade häid ja halbu asju. ”

“Meeldis, et oligi suunatud väikese eelarvega ettevõtetele ja andis kindlust, et ka 1-2 euriga päevas saab palju ära teha.”

“Koolitaja jättis üsna profi mulje, rääkis kuidas ja mida on ise läbi proovinud, ei pühendanud palju aega oma taustale. Tõi välja need löökasjad, millega kliente mõjuda.”

Koolitaja Urmet Seepter

Urmet Seepter on üks Eesti kõige pikema kogemusega turunduse tippspetsialist ja praktik. Ta on töötanud turunduse valdkonnas ligi 20 aastat, neist viimase 15 aasta jooksul keskendunud digitaalsele turundusele.

  • Urmet on tarkvaraettevõttes Helmes rahvusvahelise digiturunduse juht.
  • Ta annab turunduse loenguid TalTechi magistrandidele.
  • On andnud digiturunduse tundi Mainori kõrgkoolis.
  •  Nõustab ettevõtteid digiturunduse juhtimise vallas.
  • Annab koolitusi väikeettevõtjatele (2023 aastal oli koolitustel osalejaid üle 100).
urmet seepter

“Jagan digiturunduse koolitusel rohkelt praktilisi nippe, kuidas turundus maksimaalselt hästi tööle saada. 
Seda isegi siis, kui teie eelarve on vaid paar eurot päevas.”

Küsimused ja vastused

Digiturunduse koolitus on kahepäevane ja mõlemal päeval tuleb arvestada nelja kuni viie tunniga.

Kõiki slaide ei jagata kuid koolitse lõpus saab iga osaleja põhjaliku, 40 punktilise nimekirja tegevustest, millega digitaalset turundust parandada. Lisaks jääb digiturunduse koolituse loeng ka kuu aja jooksul järelvaadatavaks.

Registreerudes läbi Juunika Koolituse, saab osalustasule taotleda kompenseerimist

Koolituse hinnas sisaldub kolme inimese osalemine, ehk siis igast ettevõttest saab osaleda kolm inimest. Inimesed võivad osaleda ka erinevatel päevadel.

Otseselt tunnistusi koolituse lõpus ei jagata aga kui on tunnistuse soov, siis saab elektroonilise tunnistuse saata.