Turunduse tuba

Mis on “Serial Position Effect” – vabas tõlkes Järjekorra efekt – ja miks see turunduses oluline on! Definitsioon – inimesed mäletavad alguseid …

Kodulehe tekstide kirjutamine võib olla paras peavalu. Proovi seda nippi ja peavalu kaob. Hea kodulehe tekst kõlab nagu vestlus kliendiga. Selle saavutamiseks …

Facebook soovitab sihtrühma suuruseks 2 miljonit inimest. Eestis on see aga liiga suur. Enamiku ettevõtete eelarve jaoks on see ka liiga suur. …

Milline on kõige olulisem mõõdik, mida Meta kampaaniates vaadata? Kõige olulisem on jälgida, et sinu kampaaniale reageeriksid sarnased inimesed nagu on sinu …

Kas üleskutse nupp peaks kohe näha olema, kui külastaja kodulehele tuleb? Nii ja naa Esiteks mõtle läbi, kes su kodulehel käivad. Kui …

Milline on KÕIGE levinum viga Meta reklaamide loomisel (ja lihtne lahendus)? Kõige levinum viga on sama sõnumi kordamine erinevates reklaami osades. Meta …

Seitse korda mõõda, üks kord lõika digiturunduses ei kehti. Mõõta tuleb pidevalt, siis saab ka lõigata pidevalt. AGA … milliseid mõõdikuid Facebooki …

Soovid tagada, et sinu kõige olulisem sisu saaks maksimaalse tähelepanu? Räägime KINNITATUD POSTITUSTEST (pinned posts)! Võta profiilist maksimum Instagrami ja Facebooki esile …