Seitse korda mõõda, üks kord lõika digiturunduses ei kehti. Mõõta tuleb pidevalt, siis saab ka lõigata pidevalt.
AGA … milliseid mõõdikuid Facebooki ja Instagrami reklaamide puhul peaks jälgima. Valik on väga suur ja antud valik sobib enamikele baasiks.
Reach – ehk kui paljude inimesteni reklaam on jõudnud – vaata oma kogu sihtgrupi suurust, ideaalis võiksid jõuda 15%-ni igal nädalal ja kuskil 40%-ni iga kuu.
Impressions – ehk reklaami näitamised – selge on see, et kui kellelgi su reklaami ei näidata, siis ei hakka see sulle ka tulemust tooma.
Clicks – ehk klikid sinu kodulehele – kui külastajate arv on väga väike, siis on väike ka võimalus, et sinult ostetakse.
CTR – ehk mitu protsenti inimestest, kes su reklaami näevad, sellele ka klikivad. Hea CTR võiks olla rohkem kui 1%, aga see pole kindlasti reegel. Eesmärk on, et klikiks need, kes ka päriselt sinust huvitatud on. Samas kui see % on liiga madal, siis on su reklaam segane või sihtgrupp ebatäpne.
Cost / ROAS – ehk kulu või return on ad spent, ehk kui palju reklaam sulle raha tagasi toob. Mida rohkem müüki tekib sul internetis, seda täpsemini seda mõõta saad.
Kuidas neid numbreid kasvatada, sellest juba järgmistes postitustes, hakka meid jälgima ja oled esimesena kursis teadmistega, mis sul enda äri aitavad kasvatada.