Kodulehe tekstide kirjutamine võib olla paras peavalu. Proovi seda nippi ja peavalu kaob.
Hea kodulehe tekst kõlab nagu vestlus kliendiga. Selle saavutamiseks toimi nii:
Räägi oma ettevõttest ja pakkumisest ning salvesta jutt telefoni.
Kirjuta salvestus sõna-sõnalt üles.
Palu korrektoril see nn „puhtaks“ kirjutada, jättes alles nii palju originaalteksti kui võimalik.
Selliselt toimides saavutad sõbraliku, õiget sõnavara sisaldava ja klišeede vaba teksti. Täpselt sellise, mida kodulehe külastaja lugeda soovib.
Lisaks jäta meelde need kolm kuldreeglit:
Iga lõik peab algama pealkirjaga, sest tänapäeval inimesed pigem skännivad lehte ja pealkirjad hakkavad hästi silma.
Lõigu pikkus peaks olema kaks kuni kolm lauset. Sedasi on oluline info lugeja jaoks paremini haaratav, ka mobiiltelefonis lugedes.
Proovi üks lõik esitada loeteluna, see lisab leheküljele veel loetavust juurde ja toob olulised esile. Näiteks võid loeteluna välja tuua enda eelise.
Lisaks võid oma tekste lasta veel paremaks tuunida ka ChatGPT või Google Bard abiga. Palu näiteks lisada tekstidele üleskutse, teha neid lühemaks või lisada sotsiaalmeedia jaoks emoticone.