Facebook soovitab sihtrühma suuruseks 2 miljonit inimest. Eestis on see aga liiga suur. Enamiku ettevõtete eelarve jaoks on see ka liiga suur.
Kohalikele ettevõtetele
Kui teie teeninduspiirkonnas elab alla 100 000 inimese, siis valige sihtrühmaks kõik piirkonna elanikud. Kitsendage vaid vanuse alusel, et sihtrühma kuuluks teie peamiste klientidega samas vanusegrupis olevad inimesed.
Üle-Eestilistele ettevõtetele
Ühe reklaamigrupi sihtrühm võiks olla 200 000–300 000 inimest. Kui tuleb suurem number, siis tehke erinevaid kampaaniaid ja valige sinna erinevad inimesed. Proovige vältida kattuvust.
Suurte ja rahvusvaheliste kampaaniate jaoks
Sihtrühm võiks jääda 500 000 inimese piiresse.
Eelarve
Pidevate kampaaniate puhul võiks iga 50 000 inimese kohta olla päeva eelarveks vähemalt 1 euro.