Turunduse tuba

Koolitus: Digiturundus väikese eelarvega ja AI abiga

Avastage digiturunduse võlu ja tooge oma ettevõttele reaalseid tulemusi!
Tulge digiturunduse koolitusele ja õppige, kuidas väikese turunduseelarvega leida uusi kliente efektiivselt ja nutikalt, kasutades AI abivahendeid.

Miks osaleda koolitusel?

Digiturunduse koolitus sobib ideaalselt väikeettevõtjatele, turundusspetsialistidele ja alustavatele ettevõtjatele.

Kui teete ise digiturundust

Koolitus pakub teile konkreetseid ja käegakatsutavaid strateegiaid, et muuta teie kampaaniad tõhusamaks ja tulemuslikumaks. Õpite, kuidas optimeerida oma turundustegevusi, et saavutada paremaid tulemusi ilma lisakuludeta.

Kui tellite agentuurist

Saate väärtuslikku sisendit, mis aitab teil agentuurile selgemini ja täpsemalt ülesandeid anda, tagades, et teie kampaaniad vastavad ootustele. Õpite, kuidas mõõta agentuuri töö efektiivsust, et veenduda, et teie investeering toob soovitud tulemusi.

Saavutate paremaid tulemusi

Koolitus annab teile praktilised tööriistad, et luua ja juhtida edukamaid kampaaniaid iseseisvalt. Saate teada, kuidas agentuuridele selgeid ja täpseid juhiseid anda, mis viivad paremate tulemusteni. Koolituse tulemusena oskate optimeerida oma turundustegevusi nii, et saavutate paremaid tulemusi ilma eelarvet suurendamata.

Koolituse kava

Digiturunduse koolitus koosneb 8-st osast. 
Klikkige teemal ja näete täpsemat kirjeldust.



Osa 1: AI kasutamine turunduses (ChatGPT ja Google Gemini võimalused)
Osa 2: Õige kliendi leidmine ja müügisõnumi koostamine
Osa 3: Parema kodulehe loomine
Osa 4: Google’i otsimootor (SEO)
Osa 5: Google Ads
Osa 6: Sotsiaalmeedia turundus
Osa 7: E-posti turundus
Osa 8: Praktiline näide 5-eurose päevaeelarvega kampaaniast

Koolituse tellimiseks võtke palun ühendust.


Vaadake, mida varasemad osalejad on koolituse kohta öelnud

Vaadake, kes on koolitaja

Järgmine digiturunduse koolitus

NB! Hetkel on digiturunduse koolitus saadaval vaid tellimuskoolitusena.

 

Koolituse esimene päev

Osa 1: AI kasutamine turunduses

ChatGPT ja Google Gemini on kiirelt arenevad AI tööriistad ja nüüd oskavad ka kenasti eesti keelt.

  • Tasuta AI tööriistade ülevaade: Õpid, kuidas maksimaalselt ära kasutada tasuta turundustööriistu, et optimeerida oma turundusstrateegiat. 
  • Promptide optimeerimine müügieduks: Õpid, kuidas koostada löövaid ja kliendikeskseid prompte, mis suurendavad äriedu. 
  • AI turunduses: Vaatame, kuidas optimeerida turunduskampaaniaid, isikupärastada kliendikogemusi ning avastada uusi müügivõimalusi.
  • NB! Iga järgneva koolituse osa lõpus on ka vastava teema spetsiifiline AI blokk.

Osa 2: Kliendi leidmine ja müügisõnumi koostamine

Õige kliendi valimine ja täpne sihtgrupi määratlemine on kogu turundustegevuse edukuse alus. Kui teed selles etapis kõik õigesti, siis toimivad kampaaniad paremini ja väldid liigset kulutamist.

  • Otsustusprotsessi mõistmine: Õpid tundma inimese otsustusprotsessi ja kuidas see mõjutab müügistrateegiat. Tutvustatakse, kuidas optimeerida sõnumeid ja tegevusi vastavalt klientide ostukäitumisele.
  • Kliendi ostuteekonna tundmine: Uuritakse kliendi ostuteekonna olulisust ning kuidas kohandada sõnumeid ja tegevusi vastavalt ostuetappidele, et suurendada müüki ja kliendirahulolu.
  • Müügisõnumite optimeerimine: Õpetatakse, kuidas kirjeldada toodet või teenust selgelt ja veenvalt ning kuidas luua tõhusaid reklaame ja sõnumeid, mis suurendavad müüki.
  • AI osa: Tutvustatakse AI võimalusi kliendi leidmisel ja personaalsete sõnumite loomisel, et suurendada müügiedu ja jõuda õigete klientideni õigel ajal.

Osa 3: Parema kodulehe loomine

Koduleht on sinu ettevõtte esindus veebis. Paari lihtsa põhimõtte järgimine annab tulemustele väga suure positiivse efekti.

  • Kasutajakäitumise mõistmine: Õpetatakse mõistma veebikülastajate käitumist ning kuidas kodulehte optimeerida, et suurendada müüki.
  • Kodulehe optimeerimine müügi toetamiseks: Tutvustatakse kodulehe optimeerimise põhimõtteid, et suurendada klientide kaasamist.
  • Online-müüki mõjutavad faktorid: Uuritakse, millised tegurid mõjutavad online-müüki ning kuidas neid arvesse võtta kodulehe kujundamisel ja sisu loomisel.
  • AI osa: Tutvustatakse AI võimalusi kodulehe sisu optimeerimisel ja personaliseerimisel, et suurendada konversioonimäärasid ja kliendikogemust.

Koolituse teine päev

Osa 4: Google’i otsimootor (SEO)

Google’i otsimootor pakub väga palju võimalusi, mida suur osa ettevõtteid ei kasuta. Lisaks kehtivad selle töös kindlad põhimõtted, mille teadmine annab sulle konkurentide ees olulise eelise.

  • Reklaamide reastamine ja optimeerimine: Õpitakse, kuidas Google’i otsingutulemustes kõrgematele positsioonidele jõuda, sealhulgas SEO põhimõtteid ja optimeerimistehnikaid.
  • Otsimootorile optimeeritud sisu loome: Tutvustatakse, kuidas luua sisu, mis vastab otsimootorite nõuetele ja aitab veebilehte otsingutulemustes.
  • Märksõnade strateegia ja analüüs: Õpitakse, kuidas leida ja valida õiged märksõnad, mis suurendavad veebilehe nähtavust.
  • AI osa: Tutvustatakse AI võimalusi märksõnade leidmisel ja nippe sisu loomisel, et parandada veebilehe nähtavust ja liiklust Google’i otsingutulemustes.

Osa 5: Google Ads

Google’i reklaamid on kõige odavam võimalus müügitulemusi parandada. Siinkohal on oluline teada, kuidas reklaamid tööle panna nii, et neist ka päriselt kasu oleks.

  • Reklaamide strateegia ja seadistamine: Õpitakse, kuidas luua ja optimeerida tõhusaid Google Ads kampaaniaid, mis toovad reaalset kasu.
  • Märksõnade valik ja reklaamitekstide koostamine: Tutvustatakse, kuidas valida õiged märksõnad ja kirjutada löövaid reklaamitekste, mis tõmbavad tähelepanu ja suurendavad klikkimismäärasid.
  • Kampaaniate optimeerimine: Õpitakse jälgima kampaaniaid, analüüsima tulemusi ning tegema vajalikke kohandusi, et maksimeerida reklaamikulutuste tõhusust.
  • AI osa: Tutvustatakse AI võimalusi Google Ads reklaamide loomisel ja optimeerimisel, et suurendada veelgi reklaamide tõhusust ja konversioonimäärasid.

Osa 6: Sotsiaalmeedia turundus (Facebook ja Instagram)

Sotsiaalmeedia võimalused on peaaegu piiritud. Seda olulisem on omada selget ülevaadet äritegevusele enim mõju avaldavatest teguritest. Antud digiturunduse koolituse osas keskendume Facebooki ja Instagrami turundusele.

  • Profiilide optimeerimine ja strateegia loomine: Õpitakse, kuidas luua ja optimeerida ettevõtte profiile Facebookis ja Instagramis.
  • Tasulised reklaamid: Tutvustatakse, kuidas luua reklaame ja juhtida sotsiaalmeediakampaaniaid, et jõuda sihtgrupini ja suurendada müüki.
  • Analüüs ja jälgimine: Õpitakse jälgima ja analüüsima sotsiaalmeedia tegevust, et mõõta tulemusi, teha vajalikke kohandusi ning optimeerida tulemusi.
  • AI osa: Tutvustatakse AI võimalusi sotsiaalmeedia reklaamide loomisel ja optimeerimisel, et suurendada nende tõhusust ja jõudlust.

Osa 7: E-posti turundus

E-posti turundus võib olla väga ajamahukas, kui seda valesti teha. Vaatame, kuidas väikese ajakuluga sellest  kanalist maksimum võtta.

  • E-posti strateegia ja sisu: Õpitakse, kuidas kavandada ja luua tõhusaid e-posti turunduskampaaniaid, mis suurendavad kaasatust ja müüki.
  • Optimeerimine: Õpitakse jälgima e-posti kampaaniate tulemusi ning tegema vajalikke kohandusi ja optimeerimisi, et parandada avamis- ja konversioonimäärasid.

Osa 8: 5-eurone kampaania

Digiturunduse koolituse boonusosas vaatame täpselt kampaania struktuuri, mille päevane turunduseelarve jääb 5 euro ümbrusesse.

  • Kampaania struktuur: Õpitakse, kuidas planeerida ja struktureerida väikese eelarvega digiturunduse kampaaniaid, võttes arvesse erinevaid platvorme ja reklaamitüüpe.
  • Kampaania optimeerimine: Õpitakse jälgima kampaaniaid, analüüsima nende tulemusi ning tegema vajalikke kohandusi, et tagada eelarve maksimaalne tõhusus ja müügiedu.
  • Reklaamieelarve ja mõistlik investeering: Antakse ülevaade sellest, millised summad on mõistlikud väikese eelarvega digiturunduse kampaaniate jaoks ning kuidas teha teadlikke investeerimisotsuseid reklaamieelarve osas.

Koolitusel osalejad on öelnud

“Digiturunduse koolitus oli üliinformatiivne. Mul on reaalselt 7,5 vihiku lk endale üles kirjutatud. Praktilised näited ja ka elust enesest. Koolitaja näitaski erinevate firmade häid ja halbu asju. ”

“Meeldis, et oligi suunatud väikese eelarvega ettevõtetele ja andis kindlust, et ka 1-2 euriga päevas saab palju ära teha.”

“Koolitaja jättis üsna profi mulje, rääkis kuidas ja mida on ise läbi proovinud, ei pühendanud palju aega oma taustale. Tõi välja need löökasjad, millega kliente mõjuda.”

Koolitaja Urmet Seepter

Urmet Seepter on üks Eesti kõige pikema kogemusega turunduse tippspetsialist ja praktik. Ta on töötanud turunduse valdkonnas ligi 20 aastat, neist viimase 15 aasta jooksul keskendunud digitaalsele turundusele.

  • Urmet on tarkvaraettevõttes Helmes rahvusvahelise digiturunduse juht.
  • Ta annab turunduse loenguid TalTechi magistrandidele.
  • On andnud digiturunduse tundi Mainori kõrgkoolis.
  •  Nõustab ettevõtteid digiturunduse juhtimise vallas.
  • Annab koolitusi väikeettevõtjatele (2023 aastal oli koolitustel osalejaid üle 100).
urmet seepter

“Jagan digiturunduse koolitusel rohkelt praktilisi nippe, kuidas turundus maksimaalselt hästi tööle saada. 
Seda isegi siis, kui teie eelarve on vaid paar eurot päevas.”

Koolituse tellimiseks võtke minuga ühendust.

Küsimused ja vastused

Digiturunduse koolitus on kahepäevane ja mõlemal päeval tuleb arvestada nelja kuni viie tunniga.

Kõiki slaide ei jagata kuid koolitse lõpus saab iga osaleja põhjaliku, 40 punktilise nimekirja tegevustest, millega digitaalset turundust parandada. Lisaks jääb digiturunduse koolituse loeng ka kuu aja jooksul järelvaadatavaks.

Registreerudes läbi Juunika Koolituse, saab osalustasule taotleda kompenseerimist

Koolituse hinnas sisaldub kolme inimese osalemine, ehk siis igast ettevõttest saab osaleda kolm inimest. Inimesed võivad osaleda ka erinevatel päevadel.

Otseselt tunnistusi koolituse lõpus ei jagata aga kui on tunnistuse soov, siis saab elektroonilise tunnistuse saata.