Turunduse tuba

📏📏Seitse korda mõõda, üks kord lõika digiturunduses ei kehti. Mõõta tuleb pidevalt, siis saab ka lõigata pidevalt.

🎯 AGA … milliseid mõõdikuid Facebooki ja Instagrami reklaamide puhul peaks jälgima. Valik on väga suur ja antud valik sobib enamikele baasiks.

🟢 Reach – ehk kui paljude inimesteni reklaam on jõudnud – vaata oma kogu sihtgrupi suurust, ideaalis võiksid jõuda 15%-ni igal nädalal ja kuskil 40%-ni iga kuu.

🟢Impressions – ehk reklaami näitamised – selge on see, et kui kellelgi su reklaami ei näidata, siis ei hakka see sulle ka tulemust tooma.

🟢 Clicks – ehk klikid sinu kodulehele – kui külastajate arv on väga väike, siis on väike ka võimalus, et sinult ostetakse.

🟢 CTR – ehk mitu protsenti inimestest, kes su reklaami näevad, sellele ka klikivad. Hea CTR võiks olla rohkem kui 1%, aga see pole kindlasti reegel. Eesmärk on, et klikiks need, kes ka päriselt sinust huvitatud on. Samas kui see % on liiga madal, siis on su reklaam segane või sihtgrupp ebatäpne.

🟢 Cost / ROAS – ehk kulu või return on ad spent, ehk kui palju reklaam sulle raha tagasi toob. Mida rohkem müüki tekib sul internetis, seda täpsemini seda mõõta saad.

➡️ Kuidas neid numbreid kasvatada, sellest juba järgmistes postitustes, hakka meid jälgima ja oled esimesena kursis teadmistega, mis sul enda äri aitavad kasvatada.