Turunduse tuba

Facebook soovitab sihtrühma suuruseks 2 miljonit inimest. Eestis on see aga liiga suur. Enamiku ettevõtete eelarve jaoks on see ka liiga suur. 💰

Kohalikele ettevõtetele 🏘️

Kui teie teeninduspiirkonnas elab alla 100 000 inimese, siis valige sihtrühmaks kõik piirkonna elanikud. Kitsendage vaid vanuse alusel, et sihtrühma kuuluks teie peamiste klientidega samas vanusegrupis olevad inimesed. 👵👴👶👧👦

Üle-Eestilistele ettevõtetele 🇪🇪

Ühe reklaamigrupi sihtrühm võiks olla 200 000–300 000 inimest. Kui tuleb suurem number, siis tehke erinevaid kampaaniaid ja valige sinna erinevad inimesed. Proovige vältida kattuvust. 👓🕶️

Suurte ja rahvusvaheliste kampaaniate jaoks 🌎

Sihtrühm võiks jääda 500 000 inimese piiresse.

Eelarve 💰

Pidevate kampaaniate puhul võiks iga 50 000 inimese kohta olla päeva eelarveks vähemalt 1 euro. 📈