Turunduse tuba

Milline on KÕIGE levinum viga Meta reklaamide loomisel (ja lihtne lahendus)?

Kõige levinum viga on sama sõnumi kordamine erinevates reklaami osades.

Meta reklaami võib tinglikult lõigata kolmeks osaks:

📍 Selgitav tekst

📍Visuaal

📍 Pealkiri

Sinu peamine ülesanne on tagada, et need osad täiendaks teineteist ja ei kordaks sama sõnumit.

🟢 Esmalt pane kirja pealkiri – too välja peamine teema, mida sa lahendad ja lisa üleskutse.

NÄIDE: Kodu puhtaks ühe klikiga. Telli online!

🟢 Seejärel tee valmis pilt – nimeta teenust ja mõnda oma eelist või väärtust, mida su kliendid hindavad. Hoidu liigsest tekstist.

NÄIDE: koristajaga pilt ja tekst „Kvaliteetne kodukoristus“

🟢 Viimasena pane kirja selgitav tekst. Lisa üleskutse.

NÄIDE: Kodu vajab koristamist! Meie puhtuse ninjad on siin, et muuta su kodu säravalt puhtaks. Broneeri täna, tuleme juba homme. ✨

Üleskutse tegevusele on ainus, mida korrata tasub. Võid alati lisada teksti ka väikese emotsiooni😊