Turunduse tuba

🎯🎯 Kas üleskutse nupp peaks kohe näha olema, kui külastaja kodulehele tuleb? Nii ja naa😊😊

Esiteks mõtle läbi, kes su kodulehel käivad.

📌 Kui nad on pigem inimesed, kes sinu ettevõtet juba teavad, siis võiks olla üleskutse kohe nähtav, ehk avaekraanile mahtuda.

📌Kui nad on inimesed, kes pigem on sinu kodulehel esimest korda, siis paku neile sisu, mis inspireeriks edasi vaatama. Üleskutse võib olla kohe nähtav, aga ei pea.

Siin on neli reeglit, millest lähtuda:

🚀 aseta oma kõige köitvam sisu lehe ülaosasse. Keskendu sellele, mis teeb sinu toote või teenuse huvitavaks ja väärtuslikuks?

🚀 enamik inimesi teeb ühte kahest, klikib või kerib. Ära karda panna üleskutset veidi allapoole, kui see ei mahu kuidagi lehe ülaosasse. Väldi sisu kokku pressimist.

🚀 väldi disaini, kus tundub, et edasi enam miskit ei tule ja vihja selgelt, et lehe all on rohkem sisu.

🚀 pea silmas oma pakkumise keerukust. Kui sinu kodulehe külastajad vajavad otsuse tegemiseks rohkem teavet, siis lisa üleskutse pigem allapoole. Pea meeles, et ühel lehel võib olla ka mitu üleskutse nuppu, nii ülevapool kui ka allpool.