Milline on kõige olulisem mõõdik, mida Meta kampaaniates vaadata?
Kõige olulisem on jälgida, et sinu kampaaniale reageeriksid sarnased inimesed nagu on sinu kliendid.
Vaata esmalt kolme kõige elementaarsemat mõõdikut:
Sugu
Asukoht
Kas nende näitajate põhjal on kampaaniale reageerivad inimesed sarnased nagu sinu kliendid?
Kui näitajad kattuvad, siis on kõik korras ja võid lasta kampaanial joosta.
Kui aga näed erinevusi, siis peaksid sihtrühma osas muudatusi tegema ja jõulisemalt kampaaniat just oma klientidele sarnasele sihtrühmale suunama:
Piira vanust (näiteks seadista vanuse olemine piir, vaikimisi on see 65+);
Kui enamus su kliente on kas mehed või naised, siis suuna kampaania vaid neile;
Kindlasti määra piirkond, kui sa ei toimeta üle Eesti.
Lisaks saad sihtrühma välistusi teha vastavalt huvidele.
Igal juhul tasub meeles pidada, et mida täpsemalt on sinu ostjate ja kampaaniatele reageerivate inimeste profiil kattuv, seda edukam on ka kampaania.