Tellige digiturunduse koolitus sisekoolitusena. Uued praktilised teadmised turundusest, AI kasutamisest turunduses ja edukamast klientide leidmisest on garanteeritud.
Koolitus annab suure hulga praktilisi teadmisi, kuidas oma kampaaniaid efektiivsemalt teha.
Koolitus annab väga hea sisendi, et saaks agentuurile anda täpsemaid ülesandeid ja mõõta töö efektiivsust.
Koolitus annab praktilise sisendi, kuidas teha ise edukamaid kampaaniaid ja osata ka agentuurilt täpsemalt tellida. Koolituse tulemusena oskavad osalejad muuta oma turundus paremini toimivaks ilma eelarvet suurendamata.
Digiturunduse koolitus koosneb 8-st osast.
Osa 1: AI kasutamine turunduses (ChatGPT ja Google Gemini võimalused)
Osa 2: Õige kliendi leidmine ja müügisõnumi koostamine
Osa 3: Parema kodulehe loomine
Osa 4: Google’i otsimootor (SEO)
Osa 5: Google Ads
Osa 6: Sotsiaalmeedia turundus
Osa 7: E-posti turundus
Osa 8: Praktiline näide 5-eurose päevaeelarvega kampaaniast
Koolituse tellimiseks võtke ühendust.
ChatGPT ja Google Gemini on kiirelt arenevad AI tööriistad ja nüüd oskavad ka kenasti eesti keelt.
Õige kliendi valimine ja täpne sihtgrupi määratlemine on kogu turundustegevuse edukuse alus. Kui teed selles etapis kõik õigesti, siis toimivad kampaaniad paremini ja väldid liigset kulutamist.
Koduleht on sinu ettevõtte esindus veebis. Paari lihtsa põhimõtte järgimine annab tulemustele väga suure positiivse efekti.
Google’i otsimootor pakub väga palju võimalusi, mida suur osa ettevõtteid ei kasuta. Lisaks kehtivad selle töös kindlad põhimõtted, mille teadmine annab sulle konkurentide ees olulise eelise.
Google’i reklaamid on kõige odavam võimalus müügitulemusi parandada. Siinkohal on oluline teada, kuidas reklaamid tööle panna nii, et neist ka päriselt kasu oleks.
Sotsiaalmeedia võimalused on peaaegu piiritud. Seda olulisem on omada selget ülevaadet äritegevusele enim mõju avaldavatest teguritest. Antud digiturunduse koolituse osas keskendume Facebooki ja Instagrami turundusele.
E-posti turundus võib olla väga ajamahukas, kui seda valesti teha. Vaatame, kuidas väikese ajakuluga sellest kanalist maksimum võtta.
Digiturunduse koolituse boonusosas vaatame täpselt kampaania struktuuri, mille päevane turunduseelarve jääb 5 euro ümbrusesse.
“Digiturunduse koolitus oli üliinformatiivne. Mul on reaalselt 7,5 vihiku lk endale üles kirjutatud. Praktilised näited ja ka elust enesest. Koolitaja näitaski erinevate firmade häid ja halbu asju. ”
“Meeldis, et oligi suunatud väikese eelarvega ettevõtetele ja andis kindlust, et ka 1-2 euriga päevas saab palju ära teha.”
“Koolitaja jättis üsna profi mulje, rääkis kuidas ja mida on ise läbi proovinud, ei pühendanud palju aega oma taustale. Tõi välja need löökasjad, millega kliente mõjuda.”
Urmet Seepter on üks Eesti kõige pikema kogemusega turunduse tippspetsialist ja praktik. Ta on töötanud turunduse valdkonnas ligi 20 aastat, neist viimase 15 aasta jooksul keskendunud digitaalsele turundusele.
“Jagan digiturunduse koolitusel rohkelt praktilisi nippe, kuidas turundus maksimaalselt hästi tööle saada.
Seda isegi siis, kui teie eelarve on vaid paar eurot päevas.”
Koolituse tellimiseks võtke minuga ühendust.